......

Idag har det inte blivit mycket uträttat, men man måste väl få ha såna dagar ibland också. Listan är fortfarande lång med saker jag hade tänkt att hinna göra till jul, men vi får se... Det blir ju jul ändå.

Här kommer några bilder på vad jag pysslade med igår...


Här har jag gjort lite jul på våran trapp. Det är bara en röd tomtelyckta som fattas. Har inte riktigt kommit på vart jag ska ha den än. I fjol hade jag hängt den i hörnet på brotaket, men eftersom vi gjorde en ny bro i somras så är det ju risk att man slår huvudet i den om jag hänger den på samma ställe.


Här kommer en närbild på granristomten som jag har gjort...





Sist men inte minst så kommer en bild på mina vackra vita hyacinter som håller på att slå ut...



Det var allt för idag...

Ha en trevlig helg!!!

// Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0