Ett tag sen jag skrev nåt...

Har inte haft tid att blogga nåt på ett tag... Tiden har gått åt till alla julbestyr och alla middagar, både hemma och hos släkten. Men nu ska det väl lugna ner sig lite... Eller inte riktigt än... Det är ju dax för nyår också förstås... Då blir det ju lite gäster och festligheter här hemma.

Kom just på att jag har lite bilder i kameran som ska visas här på bloggen, bl a min dukning sen julafton. Men tills jag har lagt in dom i datorn så får ni hålla till godo med dessa bilder:


Den första är en bild på årets advenstljusstake:





Denna underbara snögubbe har jag fått av min sambo. Är den inte söt??? 




Sist, men inte minst så kommer det ett litet paket. Men inte vilket paket som helst... Någon som vet vad det är för nåt???



Ha en bra dag!

// Charlotte

Kommentarer
Postat av: Gubben

Jag vet, jag vet, jag vet :-)

2010-01-09 @ 23:24:41
Postat av: Charlotte

Det borde du göra eftersom det brukar stå ett under våran gran ;-)

2010-01-09 @ 23:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0