...

Då var det ett nytt år då...

Tänkte börja det nya året med att visa mina jul- och nyårsdukningar som jag gjorde.

Visade ju tidigare en rolig servettvikning som man skulle sätta fast på gaffeln. Den var inte så enkel att få till. Den första som jag gjorde blev jättebra, men sen fick jag dom inte att sitta fast på gaffeln, utan dom delade på sig. Det hela slutade med att jag satte ner dom i glasen istället. Det blev ju faktiskt bra det också.



Här är då min juldukning:





Och här är nyårsdukningen:





Dom blev ju inte helt olik varandra eftersom jag använde mig av samma duk och tallrikar. Men det spelar inte så stor roll när det inte var samma gäster som var här på jul och nyår.
Tycker att dukningarna blev rätt ok ändå :-)

// Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0