Mer bilder från pysselrummet

Här är några fler bilder från hur mitt pysselrum såg ut när det var precis klart...
[PICT0017_2.JPG]
Mina tavellister och mina minibyråer som jag har målat i samma olivgröna färg som fondväggen är jag fortfarande väldigt nöjd med efter 2 år. Minibyråerna hade jag tänkt att altra, men det har fortfarande inte blivit gjort efter 2 år. (det är väl den där berömda tummen som man brukar prata om som är felet)
[PICT0018_2.JPG]
[PICT0020.JPG]
Här är våran bokhylla, som vi tidigare hade i vardagsrummet när vi bodde i våran lägenhet. Men när vi flyttade till huset så fick den inte riktigt plats i vårat nya vardagsrum. (vilket var tur för mig, för här ryms det mycket :-) )
[PICT0021.JPG]
// Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0