Mitt pysselrum

Just nu pågår projekt städning, omorganisering och sortering i mitt pysselrum. Efter allt som har pysslats där före jul så hade jag stökat till så mycket att det knappt gick att ta sig in i rummet.
Tänkte börja med att visa några bilder på hur mitt pysselrum kom till för bra precis 2 år sen. Det var det första projektet vi drog igång med när vi flyttade in vårat hus.
Så här såg det ut innan vi började:
Eftersom att det bara fanns en ingång utifrån till detta rum i källaren, så fick vi göra en öppning. Så att man kunde ta sig in innifrån också.
Här har det kommit upp lite färg på väggarna. Fondväggen är målade med en olivgrön färg och resten av rummet är målat med en beige (creme) färg.

 

Här har vi lagt in en brun matta på golvet.

 

 

Och här har skrivbordet kommit på plats.
Här har vi ställt in en bokhylla, där jag kan förvara allt mitt pyssel... Som mest bara växer och växer hela tiden.

Kan ju säg att det absolut inte ser ut såhär nu... Mer möbler och mer saker har kommit till. Men mycket händer ju på 2 år.
// Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0